Diskuze

Komentáře

To Maci: louka je úplně v…

To Maci: louka je úplně v pohodě...je vidět, že tráva byla lehlá, ale už se krásně zelená...smrad žádný...komáři to taky nevyčichali, jenom grilík nám zmizel. Ale 3 roky vydržel, co považuji za úspěch a na příští roky už máme nový. Teď jsme ho tam nevezli, protože už na Palťas tolik nepojedem, tak aby se neztratil do přístí sezóny.

Plaťas o víkendu byl bájo…

Plaťas o víkendu byl bájo...počásko pohodička, grilováníčko, v noci teplíčko...komáři nežrali (teda alespoň mě ne)...bájo partička...žádní Gertrůdi(Ti měli prý Mistrovství Německa v Augsburgu)...fakt jeden z výborných Plattlingů.

tak jsem dnes vyndal kolo…

tak jsem dnes vyndal kolo po 2 oletech ze sklepa jelikož před operací a pooperaci jsem měl kolo zakázané, odstranil jsem malinko koroze (pomocí drátěného kartáče cca dva kýble) dofouknul pneumatiky které ukazují že už nejsou v přílišné kondici ne ohledně vzorku ale co do své pružnosti, přední vidle byli kdysi odpružené ale stářím se dají považovat za neodpružené a dnes jsem si dal úkol objevit blikačky

Mladík se přitoči ke skvo…

Mladík se přitoči ke skvostné slečně a povídá:
""Slečno, nejsem sice zahradník, ale vám bych ho tam s chutí vsadil.""
Slečna na něj koukne a odpoví:
""Nejsem sice slepice, ale myslím, že bych ho tam snesla.""

Něco od Járy Kučery: Ne…

Něco od Járy Kučery:

Nejkurióznejší rozhovory mezi dispecery a piloty.

Vež: ""Abysme zabránili hluku, uhnete prosím o 45 stupnu doprava.""
Pilot: ""Co mužeme delat za hluk ve 35000 stopách?""
Vež: ""Takovej rachot, jako když vaše 707 narazí do 727 pred vámi.""

Vež: ""Jste Airbus 320, nebo 340?""
Pilot: ""Samozrejme, že Airbus 340"".
Vež: "" V tom prípade budte tak laskav a zapnete pred startem taky ty dva další motory.""

Pilot: ""Dobré ráno Bratislavo""
Vež: ""Dobré ráno, pro informaci, tady je Víden""
Pilot: "" Chystáme se na pristání Bratislavo.""
Vež: ""Tady je opravdu Víden""
Pilot: "" Víden?""
Vež: ""Ano Víden!""
Pilot: ""Ale proc? My jsme chteli do Bratislavy.""
Vež: ""OK, tak prestante pristávat a zahnete doleva.""

Vež ironicky k pilotovi, který práve obzvlášt tvrde pristál: ""No jo, pristání nemusí být žádný tajemství, pasažéri mužou klidne vedet, že už jsou dole.""

Pilot: ""To nevadí, oni stejne vždycky tleskaj.""

Pilot spolecnosti Alitalia, kterému vyradil blesk z provozu pulku kokpitu:
"" Skoro všechno nám vypadlo, nic už už nefunguje, ani výškomer už nic neukazuje........""
Po peti minutách nadávání se ozve pilot jiného letadla: ""Drž už hubu a zemri jako chlap!""

Pilot: ""Máme málo paliva. Okamžite žádáme další instrukce.
Vež: ""Jaká je vaše pozice? Nemáme vás na radaru.""
Pilot: ""Stojíme na dráze 2 cekáme už vecnost na cisternu.""

Vež: ""Po pristání prosím na Taxiway Alpha 7, Alpha 5, Whiskey 2, Delta1 a Oskar 2""
Pilot: ""Kde to je? My se tady preci nevyznáme!""
Vež: ""Nic si z toho nedelejte, já jsem tady taky teprve druhý den.""

Pilot: ""Žádáme o povolení ke startu.""
Vež: ""Sorry, ale nemáme váš letový plán, kam letíte?""
Pilot: ""Do Salzburgu, jako každý pondelí""
Vež: ""Dneska je úterý""
Pilot: ""To je super, tak to máme dnes volno.""

Pilot: ""Copak tady není žádný Follow-me-auto?""
Vež: ""Negativ, koukejte se dostat na Gate sám!""

Vež: ""Vaše výška a pozice?""
Pilot: ""Merím 180 a sedím vepredu vlevo"".

Vež: ""Máte dostatek paliva, nebo ne?""
Pilot: ""Ano""
Vež: ""Ano co?"".
Pilot: ""Ano pane"".

Vež: ""Oznamte nám ocekávaný cas príletu.""
Pilot: ""Úterý by se mi docela hodilo.""

Po každém letu vyplnují piloti formulár, který se jmenuje Grip, neboli stránka. A tam napíšou všechny technické problémy a závady na letadle,které zpozorovali behem letu a které je potreba opravit. A mechanici si to prectou a zjednají nápravu a pak do formuláre napíšou co a jak bylo

opraveno. Mají zcela zvláštní humor. Letecká spolecnost Quantas vydala knihu, ve které nejlepší chutovky zverejnila. Je tam vždy zapsán problém a rešení.

Zapsaný problém: levá vnitrní pneumatika skoro potrebuje vymenit.
Rešení: levá vnitrní pneumatika byla skoro vymenena.

Problém: zkušební let byl O.K., ale automatické pristávání bylo velice drsné.
Mechanikova poznámka: automatické pristávání na tomto letadle není nainstalováno.

Poznámka: neco je uvolneno v pilotní kabine.
Mechanik: neco bylo utaženo v pilotní kabine.

Poznámka: autopilot v poloze ""držet výšku"" nechá letadlo klesat 60m za minutu.
Mechanik: tento problém si nemohu predvést na zemi.

Zapsaný problém: Trecí zámky zpusobují, že se škrtící pácka zastaví.
Mechanik dopsal: proto tam také jsou.

Zapsaný problém: Podezrení na prasklé sklo.
Mechanik: podezrení je správné.

Zapsaný problém: Motor císlo 3 chybí!
Mechanik: po krátkém hledání byl motor nalezen na pravém krídle.

Zapsaný problém: Letadlo se za letu chová legracne.
Mechanik: letadlo bylo varováno, aby se polepšilo a létalo vážne.

Zapsaný problém: Cílový radar pobroukává.
Mechanik: cílový radar byl preprogramován pridáním písnickových textu.

Zapsaný problém: Myš v pilotní kabine.
Mechanik: byla namontována kocka.

Zapsaný problém: Spod prístrojové desky se ozývají zvuky. Jsou to zvuky jako by trpaslík bouchal na neco kladívkem.
Mechanik: trpaslíkovi bylo odebráno kladívko

nó, vždy´t jó...tím jsem …

nó, vždy´t jó...tím jsem chtěla říci, že bych si tu psala raději o veselých věcech nebo alespoň normálních a né tu neustále něco řešit...v klubech se nic neřeší, tam to žije tak, jak to prostě běží, kdežto v GB se furt něco řeší .

To V.ml.:asi né,dost mě t…

To V.ml.:asi né,dost mě tu tyhle debaty nebavijó...za normálních okolností by to šlo napsat tady svůj názor, ale vzhledem k tomu, že Ti, co s něčím souhlasí, tak drží hu.. a ozívají se jenom kritici negáči...(což tu vyvolává akorát divnou atmošku...a to já nechci), tak nemá význam vůbec tady něco psát.Toto nemám za potřebí.Jó, kdyby Ti klubáci vylezli z klubových děr a psali tady, jako píšou v klubech, tak myslím by tu byla jiná nálada, ale to oni né, oni raději šušky šušky u hrušky.

tak pozor po mimořádném ú…

tak pozor po mimořádném úspěchu minulého OVK pojedeme v pondělí opět a to do Prokopáku, to bude sice kratší ale stejnak všichni blikačky vpřed i vzad :o)

To Filip: 2x SW u C1 se o…

To Filip: 2x SW u C1 se objevilo,ale né u Ríši.A tímto bych tuto debatu ukončila...Neřeště to, je to za námi, stalo se, nic s tím neuděláme.Problém není v pravidlech, ale úplně někde jinde a to bohužel nevyřeší ani školení rozhodčích.Řeznice

Od nekoho jsem slysel ze …

Od nekoho jsem slysel ze prej v Plattlingu plati nejaka nova omezeni pro kajakare (max pocet lid, ci co). Nevite o tom nekdo neco?

Ty vago to je husty, chvi…

Ty vago to je husty, chvilku tu clovek neni a vyleze debata na 5 stranek.
Marunko a ja tam taky nechal co moh mohl moch mochl ???? ( uz ani nevim ) , ja uz to mam vsechno doma HEC Spindlici dekuju mockrat :o)))
Nejak nam zapadlo jestli nekdo vubec pojede s Mr W. ml na tu Moravici. Dat si Moravici za tepla je pekneeeeeeeeeeeee

OHLEDNE HODNOCENÍ - mam k…

OHLEDNE HODNOCENÍ - mam k tomu co říct protože jestliže píšete o chybě kdy Ríša udělal 2× SW na jednu stranu a byli mu započítány obě znamenalo by to že bych měl být jednoznačně na 3. místě.
Jsou mnozí kteří řeknou že bych se měl hádat a mnozí řeknou že je to ubohost. Já říkám že je to pitomost přestože se zříkám možnosti poprvé stoupnout na bednu!!! Jenže pokud jde o sporný výsledek tak by mě to netěšilo a měl bych z toho 1/2 radost. Dostávám se k jádru věci Vohraďák měl sporných 70 bodů, ale já říkám JE TO UPLNĚ JEDNO KOLIK MĚL BODŮ MĚL NEJLEPŠÍ JÍZDY A VYHRÁL ZASLOUŽENĚ a to je podstatné a CO SE TÝKÁ RÍŠI MÉL HEZĆÍ JÍZDY A BYL 3 ZASLOUŽENĚ pro mě je to měřítko příště ukázat že jsem lepší tak aby to viděli nejen rozhodčí moje figury byli nesporné ale měli ten pocit i divácí a to je pro mě podstatné!!! PS: v poslední jízdě mi nezapočetli SW vůbec a to byla jediná ´fin jízda kde jsem ho dal jestli se nepletu

do diskuze o SW - tato di…

do diskuze o SW - tato diskuze mě zaujala protože delší dobu se zabývám myšlenkou udělat SW od zadu tak abych provedl na obě strany ale jsem přesvědčen že tato figura by měla mít jiné jméno a navíc jsem zjistil že 1/2 piruety na zadku je nadlidský výkon a neznám singlíře, který ho zvládne, pokud pujdu do detailu je to co jsem vždy viděl půl kocour na jednu a půl kocour na druhou stranu ale ta spojitá pirueta tam chybí
TO ALL: POKUD TO SHODNOTIM JSEM PRO ABYCHOM PROBRAL""I SPORNE FIGURY A UPRESNILI JEJICH DEFINICI ABY K TOMUTO NEDOCHAZELO A TO ŽE TO VENKU NEAKCEPTUJOU NEBO SE CHYTI NAŠEHO PŘÍKLADU JE NA NICH

Zdravim tento vejkend teč…

Zdravim
tento vejkend teče Moravice hledám
odvoz mohl by mě prosim vás někdo napsatkdyby ste měli místo v autě zatim dik.Mr Worvinka ml.

Zdravím Na posledím finál…

Zdravím
Na posledím finálovém závodě v Sopotnici po skončení akce se našli tyto věci:špricka Noname s červeným límcem,botky Prijon,a nafukovací vak do lodě)
pokud máte zájem tak se ozvěte:)
Jirka Langer ml.

Ještě jsem neviděl u niko…

Ještě jsem neviděl u nikoho tu polopiruetu na zadku. Tzn: změnit směr je sice hezké, ale musí být v tom také ta změna o 180°.
Ríšo, nezlob se ,ale na závodech v evropě jsem ještě osobně nikoho z rozhodčích neviděl dát C1 SW za nakopnutí lodě od zadu. Pravda je, že to singli hodně používají k nakopnutí C na přesruku(je to jednodušší), ale s SW to nemá nic společného.

Bill našel práci v továrn…

Bill našel práci v továrně na konzervovanou zeleninu. Jednou takhle přijde domu a přizná se manželce, že má silné nutkání strčit penis do kráječky okurek. Manželka navrhuje, aby šel k psychiatrovi, ale Bill se chce se svým problémem vyrovnat sám . Za měsíc přijde Bill domu už v jedenáct a říká: "Pamatuješ si, co jsem ti říkal o kráječce okurek?" Manželka: "Bože, Bille, snad jsi to neudělal?!" "Udělal" smutně přiznal Bill. "Ach Bože můj, co se stalo?" "No co by, vyrazili mne z práce" "Ale neeee, ublížila ti ta kráječka okurek?" "Kráječka okurek? Ta dostala taky padáka."

Koukám, že jsou pěkné mez…

Koukám, že jsou pěkné mezery v pravidlech už u starších figur. SW od zadu se na mezinárodních závodech normálně počítá. Není dáno, kterým koncem lodě se má začít, jen musí být kolmý end na jednu stranu a záhy převrat na end na opačnou stranu aspoň na 45o. Tahle figura určitě není cart a taky to není tak úplně jednoduché. A použivají to nejvíc singlíři, protože pro kajak je jednodušší dělat oba SW´ od předu,
pro singla to napřesruku moc nejde.
Určitě by stálo za to si to pro další sezóny ujasnit. Díky.

Stvoril Boh zem a videl, …

Stvoril Boh zem a videl, že je to dobré...
Potom stvoril rastliny a skonštatoval, že je to tiež dobré...
Stvoril teda i zvieratá a zistil, že sú tiež celkom fajn...
A tak stvoril muža a zistil, že i ten je celkom v pohode...
Nakoniec stvoril Boh ženu, pozrel sa na ňu a zamrmlal si:
""No čo, tak sa našminkuje...""

Stránky

Přidat komentář

CAPTCHA
Slouží k ověření, zda jste skutečný návštěvník a k zabránění spamu