This website uses cookies to help us give you the best experience when you visit our website. By continuing to use this website, you consent to our use of these cookies.
Trochu jsem si to rozmýšlel. Zatím to nemám na papíře, spíše v hlavě, ale základem by měla být exponeciální závislost dosažených bodů na varietě. Výsledkem bude, že pokud někdo umí o figuru více, tak zajede 2x tolik bodů, když se na učí další, ma 4x tolik ....zkusím si to pořadně propočíst a sepsat, aby to mělo nějakou formu a dám to na web jako článek.
(vynásobit varietu dvěma nestačí - neboť body na ná zavisí lineárně, takže je nutné použít alespoň kvadratickou funkci ;-)))
Trochu jsem si to rozmýšlel. Zatím to nemám na papíře, spíše v hlavě, ale základem by měla být exponeciální závislost dosažených bodů na varietě. Výsledkem bude, že pokud někdo umí o figuru více, tak zajede 2x tolik bodů, když se na učí další, ma 4x tolik ....zkusím si to pořadně propočíst a sepsat, aby to mělo nějakou formu a dám to na web jako článek.
(vynásobit varietu dvěma nestačí - neboť body na ná zavisí lineárně, takže je nutné použít alespoň kvadratickou funkci ;-)))