Add new comment

Zaujatý článek o Boosteru

Vzhledem k obrovskému boomu ultrarodeovek se trošku zapomnělo na kayak trošku jiného ražení, což mě v tuto chvíli dost mrzí, protože pro mě mohla být tato sezóna o hodně zajímavější. Teprve v září se mi naskytla příležitost sednout si do Boosteru, takže bych vám teď chtěl tuto loďku trošku přiblížit. Předem upozorňuji že to bude zaujatý članek, protože jsem se do této loďky naprosto zamiloval a nechce se mi jezdit na ničem jiným. Ale je to jenom můj názor, a jestli si někdo myslí něco jiného tak ať si ****, protože mám pravdu :)

Článek spadá do kategorie tiskových zpráv.

" The Booster is the worlds best boat in its class. Actually, its ONLY boat in its class"

Corran Addison

Booster se vyrábí ve třech velikostech podle objemu, takže si každá váhová kategorie může přijít na své podle toho co jí vyhovuje víc. Jestli rodovka, nebo loďka vhodnější na těžší řeky. Délka je 218 cm a šířka 62 cm. Já vážím přibližně 72 kg a měl jsem možnost pádlovat v 55 a 50. V 55 jsem nebyl schopen udělat na klidné vodě jedinej end, zato na 50 mě po dlouhé době zase bavilo i točení blbých cartwheelů apod.. Ale na těžké vodě ( Ötztaler ) bych býval uvítal 55, protože jsem si víc musel dávat pozor na špičky, ale i přesto naprosto bez problémů.

Hodně diskutovanou věcí je nová rioťácká 4D sedačka. V 50 jsem seděl úplně luxusně, pevně a pohodlně a vylézal jsem z ní s přehledem i bez povolení jediné přezky. Trošku nepříjemná je jenom delší doba strávená dotahováním při nastupování, ale pro rodeisty nic neobvyklého. Supr vychytávka pro rodeo je, že si můžete dát přezky které vedou přes stehna tak, že vám nebudou tlačit stehna dolů, ale naopak je budou přitiskávat k palubě. Může to však být trošku nebezpečný.

Další, nejdůležitější věcí jsou jízdní vlastnosti. Neseděl jsem, a myslím že neexistuje vychytanější loď!! Nejde o to, že se na ní neuděláte mysterymove, protože to není squirt, že na ní nedáte aira tak snadno jako na něčem o 40cm kratším, a že to není loď na creeky, protože to není creekovka. Jde o to že si na ní pádlování maximálně užijete. Poprvé, po tom co jsem dostal před dvěma lety inazonu jsem si vychutnával nájezdy do vracáku, protože se bez jakékoliv námahy otočíte na pětníku takovým způsobem, že máte radost z každého pohybu. Poprvé od doby kdy jsem jezdil na s7 jsem si užíval točení cartwheelů. Nikdy jsem ho neudělal jenom tím že jsem si na něj vzpomněl, jako třeba na s6, a po prvním dnu jsem měl pěkně namožený svaly o kterých jsem ani nevěděl že je mám, ale když už, tak to byly nejelegantnější cartwheely který jsem kdy dělal. Další zajímavou vlastností, kterou jsem zatím u žádné jiné lodě nezaznamenal je, že když loď postupně nakláníte na hranu, zajíždí celým bokem pod vodu až se v jednom okamžiku jakoby zhoupne a uvolní tak že s ní můžete udělat naprosto cokoli. Možná je to jenom můj pocit, ale fakt je, že když jsem to zjistil, jezdil jsem celej Hamerák po boku a každou vlnku jsem sjížděl po hraně sem tam jen tak, a perfektně se bavil. A narozdíl od cartwheelu dáte blunt už jenom tím, že si na něj vzpomenete.

Je nesporný fakt, že každá loď diktuje paddlerovi svůj charakteristický styl pádlování. A nesporný fakt je taky to, že jsem nikdy dřív na něčem tak geniálním nepádloval. Jenom závidím těm co na to přišli dřív a nemůžu se dočkat až se na tomto uměleckým dílu zase svezu.

Type of teh article: 

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.