This website uses cookies to help us give you the best experience when you visit our website. By continuing to use this website, you consent to our use of these cookies.
Hele, když tak na to koukám na webu výrobce tak si skoro myslim, že když před tebe položim dvě lodě bez označení tak ani nepoznáš která je která :-)))
Jediný v čem mě přijde, že se liší je to, že Mamba má větší výtlak na zadku - tudíž nebude tolik padat přes prdel do válce.
Výška ""kokpitu"" je u obou totožná a šířka taky...
Co se plastu týče tak jsem zaslechl něco v tom smyslu, že Wavesport nic moc, ale řikali to lidi, který jsou schopný rozštípat aj Železňáka na Vavřinci takže nevim..:-)
O C1 v Mambě nevim, ale o jízdních vlastnostech, byť v K1 by mohl pohovořit Bouky nebo George?
Na jízdní vlastnosti Diesela bych se ptal Matěje Veselýho nebo Arthura.
Ale v zásadě dokud si obě lodě nevyzkoušíš tak stejně nevíš nic...:-) Zase na druhou stranu bych to tolik neřešil... Prostě kup loď, když se ti na ní bude dobře jezdit tak pohoda, když ne tak si zvykneš :-))) Oproti Delírku bude na divokou všechno lepší....:-))))))
Hele, když tak na to koukám na webu výrobce tak si skoro myslim, že když před tebe položim dvě lodě bez označení tak ani nepoznáš která je která :-)))
Jediný v čem mě přijde, že se liší je to, že Mamba má větší výtlak na zadku - tudíž nebude tolik padat přes prdel do válce.
Výška ""kokpitu"" je u obou totožná a šířka taky...
Co se plastu týče tak jsem zaslechl něco v tom smyslu, že Wavesport nic moc, ale řikali to lidi, který jsou schopný rozštípat aj Železňáka na Vavřinci takže nevim..:-)
O C1 v Mambě nevim, ale o jízdních vlastnostech, byť v K1 by mohl pohovořit Bouky nebo George?
Na jízdní vlastnosti Diesela bych se ptal Matěje Veselýho nebo Arthura.
Ale v zásadě dokud si obě lodě nevyzkoušíš tak stejně nevíš nic...:-) Zase na druhou stranu bych to tolik neřešil... Prostě kup loď, když se ti na ní bude dobře jezdit tak pohoda, když ne tak si zvykneš :-))) Oproti Delírku bude na divokou všechno lepší....:-))))))