Add new comment

Něco od Járy Kučery: Ne…

Něco od Járy Kučery:

Nejkurióznejší rozhovory mezi dispecery a piloty.

Vež: ""Abysme zabránili hluku, uhnete prosím o 45 stupnu doprava.""
Pilot: ""Co mužeme delat za hluk ve 35000 stopách?""
Vež: ""Takovej rachot, jako když vaše 707 narazí do 727 pred vámi.""

Vež: ""Jste Airbus 320, nebo 340?""
Pilot: ""Samozrejme, že Airbus 340"".
Vež: "" V tom prípade budte tak laskav a zapnete pred startem taky ty dva další motory.""

Pilot: ""Dobré ráno Bratislavo""
Vež: ""Dobré ráno, pro informaci, tady je Víden""
Pilot: "" Chystáme se na pristání Bratislavo.""
Vež: ""Tady je opravdu Víden""
Pilot: "" Víden?""
Vež: ""Ano Víden!""
Pilot: ""Ale proc? My jsme chteli do Bratislavy.""
Vež: ""OK, tak prestante pristávat a zahnete doleva.""

Vež ironicky k pilotovi, který práve obzvlášt tvrde pristál: ""No jo, pristání nemusí být žádný tajemství, pasažéri mužou klidne vedet, že už jsou dole.""

Pilot: ""To nevadí, oni stejne vždycky tleskaj.""

Pilot spolecnosti Alitalia, kterému vyradil blesk z provozu pulku kokpitu:
"" Skoro všechno nám vypadlo, nic už už nefunguje, ani výškomer už nic neukazuje........""
Po peti minutách nadávání se ozve pilot jiného letadla: ""Drž už hubu a zemri jako chlap!""

Pilot: ""Máme málo paliva. Okamžite žádáme další instrukce.
Vež: ""Jaká je vaše pozice? Nemáme vás na radaru.""
Pilot: ""Stojíme na dráze 2 cekáme už vecnost na cisternu.""

Vež: ""Po pristání prosím na Taxiway Alpha 7, Alpha 5, Whiskey 2, Delta1 a Oskar 2""
Pilot: ""Kde to je? My se tady preci nevyznáme!""
Vež: ""Nic si z toho nedelejte, já jsem tady taky teprve druhý den.""

Pilot: ""Žádáme o povolení ke startu.""
Vež: ""Sorry, ale nemáme váš letový plán, kam letíte?""
Pilot: ""Do Salzburgu, jako každý pondelí""
Vež: ""Dneska je úterý""
Pilot: ""To je super, tak to máme dnes volno.""

Pilot: ""Copak tady není žádný Follow-me-auto?""
Vež: ""Negativ, koukejte se dostat na Gate sám!""

Vež: ""Vaše výška a pozice?""
Pilot: ""Merím 180 a sedím vepredu vlevo"".

Vež: ""Máte dostatek paliva, nebo ne?""
Pilot: ""Ano""
Vež: ""Ano co?"".
Pilot: ""Ano pane"".

Vež: ""Oznamte nám ocekávaný cas príletu.""
Pilot: ""Úterý by se mi docela hodilo.""

Po každém letu vyplnují piloti formulár, který se jmenuje Grip, neboli stránka. A tam napíšou všechny technické problémy a závady na letadle,které zpozorovali behem letu a které je potreba opravit. A mechanici si to prectou a zjednají nápravu a pak do formuláre napíšou co a jak bylo

opraveno. Mají zcela zvláštní humor. Letecká spolecnost Quantas vydala knihu, ve které nejlepší chutovky zverejnila. Je tam vždy zapsán problém a rešení.

Zapsaný problém: levá vnitrní pneumatika skoro potrebuje vymenit.
Rešení: levá vnitrní pneumatika byla skoro vymenena.

Problém: zkušební let byl O.K., ale automatické pristávání bylo velice drsné.
Mechanikova poznámka: automatické pristávání na tomto letadle není nainstalováno.

Poznámka: neco je uvolneno v pilotní kabine.
Mechanik: neco bylo utaženo v pilotní kabine.

Poznámka: autopilot v poloze ""držet výšku"" nechá letadlo klesat 60m za minutu.
Mechanik: tento problém si nemohu predvést na zemi.

Zapsaný problém: Trecí zámky zpusobují, že se škrtící pácka zastaví.
Mechanik dopsal: proto tam také jsou.

Zapsaný problém: Podezrení na prasklé sklo.
Mechanik: podezrení je správné.

Zapsaný problém: Motor císlo 3 chybí!
Mechanik: po krátkém hledání byl motor nalezen na pravém krídle.

Zapsaný problém: Letadlo se za letu chová legracne.
Mechanik: letadlo bylo varováno, aby se polepšilo a létalo vážne.

Zapsaný problém: Cílový radar pobroukává.
Mechanik: cílový radar byl preprogramován pridáním písnickových textu.

Zapsaný problém: Myš v pilotní kabine.
Mechanik: byla namontována kocka.

Zapsaný problém: Spod prístrojové desky se ozývají zvuky. Jsou to zvuky jako by trpaslík bouchal na neco kladívkem.
Mechanik: trpaslíkovi bylo odebráno kladívko

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.