This website uses cookies to help us give you the best experience when you visit our website. By continuing to use this website, you consent to our use of these cookies.
Vež: ""Abysme zabránili hluku, uhnete prosím o 45 stupnu doprava.""
Pilot: ""Co mužeme delat za hluk ve 35000 stopách?""
Vež: ""Takovej rachot, jako když vaše 707 narazí do 727 pred vámi.""
Vež: ""Jste Airbus 320, nebo 340?""
Pilot: ""Samozrejme, že Airbus 340"".
Vež: "" V tom prípade budte tak laskav a zapnete pred startem taky ty dva další motory.""
Pilot: ""Dobré ráno Bratislavo""
Vež: ""Dobré ráno, pro informaci, tady je Víden""
Pilot: "" Chystáme se na pristání Bratislavo.""
Vež: ""Tady je opravdu Víden""
Pilot: "" Víden?""
Vež: ""Ano Víden!""
Pilot: ""Ale proc? My jsme chteli do Bratislavy.""
Vež: ""OK, tak prestante pristávat a zahnete doleva.""
Vež ironicky k pilotovi, který práve obzvlášt tvrde pristál: ""No jo, pristání nemusí být žádný tajemství, pasažéri mužou klidne vedet, že už jsou dole.""
Pilot: ""To nevadí, oni stejne vždycky tleskaj.""
Pilot spolecnosti Alitalia, kterému vyradil blesk z provozu pulku kokpitu:
"" Skoro všechno nám vypadlo, nic už už nefunguje, ani výškomer už nic neukazuje........""
Po peti minutách nadávání se ozve pilot jiného letadla: ""Drž už hubu a zemri jako chlap!""
Pilot: ""Máme málo paliva. Okamžite žádáme další instrukce.
Vež: ""Jaká je vaše pozice? Nemáme vás na radaru.""
Pilot: ""Stojíme na dráze 2 cekáme už vecnost na cisternu.""
Vež: ""Po pristání prosím na Taxiway Alpha 7, Alpha 5, Whiskey 2, Delta1 a Oskar 2""
Pilot: ""Kde to je? My se tady preci nevyznáme!""
Vež: ""Nic si z toho nedelejte, já jsem tady taky teprve druhý den.""
Pilot: ""Žádáme o povolení ke startu.""
Vež: ""Sorry, ale nemáme váš letový plán, kam letíte?""
Pilot: ""Do Salzburgu, jako každý pondelí""
Vež: ""Dneska je úterý""
Pilot: ""To je super, tak to máme dnes volno.""
Pilot: ""Copak tady není žádný Follow-me-auto?""
Vež: ""Negativ, koukejte se dostat na Gate sám!""
Vež: ""Vaše výška a pozice?""
Pilot: ""Merím 180 a sedím vepredu vlevo"".
Vež: ""Oznamte nám ocekávaný cas príletu.""
Pilot: ""Úterý by se mi docela hodilo.""
Po každém letu vyplnují piloti formulár, který se jmenuje Grip, neboli stránka. A tam napíšou všechny technické problémy a závady na letadle,které zpozorovali behem letu a které je potreba opravit. A mechanici si to prectou a zjednají nápravu a pak do formuláre napíšou co a jak bylo
opraveno. Mají zcela zvláštní humor. Letecká spolecnost Quantas vydala knihu, ve které nejlepší chutovky zverejnila. Je tam vždy zapsán problém a rešení.
Zapsaný problém: levá vnitrní pneumatika skoro potrebuje vymenit.
Rešení: levá vnitrní pneumatika byla skoro vymenena.
Problém: zkušební let byl O.K., ale automatické pristávání bylo velice drsné.
Mechanikova poznámka: automatické pristávání na tomto letadle není nainstalováno.
Poznámka: neco je uvolneno v pilotní kabine.
Mechanik: neco bylo utaženo v pilotní kabine.
Poznámka: autopilot v poloze ""držet výšku"" nechá letadlo klesat 60m za minutu.
Mechanik: tento problém si nemohu predvést na zemi.
Zapsaný problém: Trecí zámky zpusobují, že se škrtící pácka zastaví.
Mechanik dopsal: proto tam také jsou.
Zapsaný problém: Podezrení na prasklé sklo.
Mechanik: podezrení je správné.
Zapsaný problém: Motor císlo 3 chybí!
Mechanik: po krátkém hledání byl motor nalezen na pravém krídle.
Zapsaný problém: Letadlo se za letu chová legracne.
Mechanik: letadlo bylo varováno, aby se polepšilo a létalo vážne.
Zapsaný problém: Myš v pilotní kabine.
Mechanik: byla namontována kocka.
Zapsaný problém: Spod prístrojové desky se ozývají zvuky. Jsou to zvuky jako by trpaslík bouchal na neco kladívkem.
Mechanik: trpaslíkovi bylo odebráno kladívko
Něco od Járy Kučery:
Nejkurióznejší rozhovory mezi dispecery a piloty.
Vež: ""Abysme zabránili hluku, uhnete prosím o 45 stupnu doprava.""
Pilot: ""Co mužeme delat za hluk ve 35000 stopách?""
Vež: ""Takovej rachot, jako když vaše 707 narazí do 727 pred vámi.""
Vež: ""Jste Airbus 320, nebo 340?""
Pilot: ""Samozrejme, že Airbus 340"".
Vež: "" V tom prípade budte tak laskav a zapnete pred startem taky ty dva další motory.""
Pilot: ""Dobré ráno Bratislavo""
Vež: ""Dobré ráno, pro informaci, tady je Víden""
Pilot: "" Chystáme se na pristání Bratislavo.""
Vež: ""Tady je opravdu Víden""
Pilot: "" Víden?""
Vež: ""Ano Víden!""
Pilot: ""Ale proc? My jsme chteli do Bratislavy.""
Vež: ""OK, tak prestante pristávat a zahnete doleva.""
Vež ironicky k pilotovi, který práve obzvlášt tvrde pristál: ""No jo, pristání nemusí být žádný tajemství, pasažéri mužou klidne vedet, že už jsou dole.""
Pilot: ""To nevadí, oni stejne vždycky tleskaj.""
Pilot spolecnosti Alitalia, kterému vyradil blesk z provozu pulku kokpitu:
"" Skoro všechno nám vypadlo, nic už už nefunguje, ani výškomer už nic neukazuje........""
Po peti minutách nadávání se ozve pilot jiného letadla: ""Drž už hubu a zemri jako chlap!""
Pilot: ""Máme málo paliva. Okamžite žádáme další instrukce.
Vež: ""Jaká je vaše pozice? Nemáme vás na radaru.""
Pilot: ""Stojíme na dráze 2 cekáme už vecnost na cisternu.""
Vež: ""Po pristání prosím na Taxiway Alpha 7, Alpha 5, Whiskey 2, Delta1 a Oskar 2""
Pilot: ""Kde to je? My se tady preci nevyznáme!""
Vež: ""Nic si z toho nedelejte, já jsem tady taky teprve druhý den.""
Pilot: ""Žádáme o povolení ke startu.""
Vež: ""Sorry, ale nemáme váš letový plán, kam letíte?""
Pilot: ""Do Salzburgu, jako každý pondelí""
Vež: ""Dneska je úterý""
Pilot: ""To je super, tak to máme dnes volno.""
Pilot: ""Copak tady není žádný Follow-me-auto?""
Vež: ""Negativ, koukejte se dostat na Gate sám!""
Vež: ""Vaše výška a pozice?""
Pilot: ""Merím 180 a sedím vepredu vlevo"".
Vež: ""Máte dostatek paliva, nebo ne?""
Pilot: ""Ano""
Vež: ""Ano co?"".
Pilot: ""Ano pane"".
Vež: ""Oznamte nám ocekávaný cas príletu.""
Pilot: ""Úterý by se mi docela hodilo.""
Po každém letu vyplnují piloti formulár, který se jmenuje Grip, neboli stránka. A tam napíšou všechny technické problémy a závady na letadle,které zpozorovali behem letu a které je potreba opravit. A mechanici si to prectou a zjednají nápravu a pak do formuláre napíšou co a jak bylo
opraveno. Mají zcela zvláštní humor. Letecká spolecnost Quantas vydala knihu, ve které nejlepší chutovky zverejnila. Je tam vždy zapsán problém a rešení.
Zapsaný problém: levá vnitrní pneumatika skoro potrebuje vymenit.
Rešení: levá vnitrní pneumatika byla skoro vymenena.
Problém: zkušební let byl O.K., ale automatické pristávání bylo velice drsné.
Mechanikova poznámka: automatické pristávání na tomto letadle není nainstalováno.
Poznámka: neco je uvolneno v pilotní kabine.
Mechanik: neco bylo utaženo v pilotní kabine.
Poznámka: autopilot v poloze ""držet výšku"" nechá letadlo klesat 60m za minutu.
Mechanik: tento problém si nemohu predvést na zemi.
Zapsaný problém: Trecí zámky zpusobují, že se škrtící pácka zastaví.
Mechanik dopsal: proto tam také jsou.
Zapsaný problém: Podezrení na prasklé sklo.
Mechanik: podezrení je správné.
Zapsaný problém: Motor císlo 3 chybí!
Mechanik: po krátkém hledání byl motor nalezen na pravém krídle.
Zapsaný problém: Letadlo se za letu chová legracne.
Mechanik: letadlo bylo varováno, aby se polepšilo a létalo vážne.
Zapsaný problém: Cílový radar pobroukává.
Mechanik: cílový radar byl preprogramován pridáním písnickových textu.
Zapsaný problém: Myš v pilotní kabine.
Mechanik: byla namontována kocka.
Zapsaný problém: Spod prístrojové desky se ozývají zvuky. Jsou to zvuky jako by trpaslík bouchal na neco kladívkem.
Mechanik: trpaslíkovi bylo odebráno kladívko