This website uses cookies to help us give you the best experience when you visit our website. By continuing to use this website, you consent to our use of these cookies.
Pořád to opakuji a dokonce jsme se na tom s Přimdišem dohodli, ale navím, proč se to neudělalo.- Nechte vrata tak jak jsou, ale odstraňte jeden trám ze zubů pod lávkou. Budeli to potom moc mělké, tak koupíme na rychlo jeden trám 10(to je 1/2 toho co tam teď je ve dvojím provedení)Tím se sníží spodní hladina-tlama vyroste a budeme mít to co loni.
Stačí se teď podívat na to jak teče voda po navigaci v místě tlamy a je každýmu snad jasný, že žádný zvedání tomu nemůže pomoci. Páč by se to rozlilo ještě víc.
V loni musel člověk ve vracáku zvedat ruku, aby se udržel a teď se vklidu i s lodí vyveze na zeď. Pneumatiky také koukali 40 čísel z vody a teď si je v klídku ze spodu přejedeš.
Snížením hladiny se ta voda také trochu urychlý. Možná by bylo zajímavé co to udělá, když se tam nechá ten nový trám u žehličky a vyhodí se oba dva z pod lávky?
Prostě důležité je snížit spodek a tím udělat rozdíl ve víškách hladin. Řezník
Pořád to opakuji a dokonce jsme se na tom s Přimdišem dohodli, ale navím, proč se to neudělalo.- Nechte vrata tak jak jsou, ale odstraňte jeden trám ze zubů pod lávkou. Budeli to potom moc mělké, tak koupíme na rychlo jeden trám 10(to je 1/2 toho co tam teď je ve dvojím provedení)Tím se sníží spodní hladina-tlama vyroste a budeme mít to co loni.
Stačí se teď podívat na to jak teče voda po navigaci v místě tlamy a je každýmu snad jasný, že žádný zvedání tomu nemůže pomoci. Páč by se to rozlilo ještě víc.
V loni musel člověk ve vracáku zvedat ruku, aby se udržel a teď se vklidu i s lodí vyveze na zeď. Pneumatiky také koukali 40 čísel z vody a teď si je v klídku ze spodu přejedeš.
Snížením hladiny se ta voda také trochu urychlý. Možná by bylo zajímavé co to udělá, když se tam nechá ten nový trám u žehličky a vyhodí se oba dva z pod lávky?
Prostě důležité je snížit spodek a tím udělat rozdíl ve víškách hladin. Řezník